poniedziałek, stycznia 17, 2011

Krótki raport na temat tego jak idzie Wam post

No właśnie - to czekam :). Jak Wam idzie?

U mnie dobrze - w zakresie postu od słodyczy bez problemu przechodzę trzeci tydzień (jedyny wyjątek zrobiłem w ten weekend z powodów, które pominę). To chyba już mój ostatni taki post, bo skoro nie mam z tym większych trudności, to chyba lepiej poświęcić uwagę kształtowaniu charakteru w innej dziedzinie ;).

A co do równoległego postu w ramach Awake21, też jest nieźle (opuszczam jeden posiłek dziennie, w przeważającej większości przypadków kolację). Do tej pory nie mam "wpadki", a nawet dziwię się, że mój żołądek specjalnie za trzecim posiłkiem nie tęskni.

Zamiast kolacji "karmię się" praktycznie co drugi dzień kazaniami Paula Scanlona z Abundant Life Church w Bradford. Wam też polecam :)

Etykiety:

2 Comments:

At 5:16 AM, Anonymous Anonimowy said...

u mnie też dobrze;
co rano zaczynam dzień od wejścia na twój blog, dopiero potem czytam Biblie.
Tylko niewiele ostatnio piszesz...no, ale to moze efekt styczniowego przesilenia zimowego i przemeczenia (jak podali wczoraj w TV, podobno naukowiec obliczył matematycznie najsmutniejszy dzien roku).
Jestem jednak dobrej mysli i trzymam kciuki:-)by choć jeszcze ze 3 osoby dawały znać w komentarzach, że czytają, że rozważaja i ze nadaje sens ich życiu, co piszesz.
pzdr.
j23
j23

 
At 10:09 AM, Anonymous Anonimowy said...

Hej
Czytam i rozwazam, ale sens mojemu zyciu nadaje Bog.

Pozdrawiam,
AK

 

Prześlij komentarz

<< Home