sobota, stycznia 08, 2011

21-dniowy post (dodatkowy) z Awake 21


10 stycznia, 2011 zaczynam 21-dniowy post i modlitwę, w których biorą udział tysiące ludzie i kościołów na całym świecie.

Awake 21 (tutaj znajdziecie więcej zasobów)

Odpuszczam jeden posiłek dziennie plus słodycze przez cały czas.

Podobnie jak w ubiegłym roku, będę się modlił o to, żeby 2011 był najlepszym rokiem w historii dla mojej rodziny i dla mnie. Mimo tego, że w 2010 r. było kilka niełatwych sytuacji, wierzę nadal, że kiedy my będziemy pełniej odbierać Boże błogosławieństwo, będziemy je pełniej przekazywać dalej.

Zamierzam również, skoro to wezwanie do postu i modlitwy, więcej celowo modlić się o samego siebie, swoją rodzinę, pracę, służbę, przyjaciół, ludzi wokół mnie, możliwości zwiastowania ewangelii etc. Pewnie nawet w odwrotnej niż ta kolejności miejscami :).

To może być Twój najlepszy rok, jeśli to będzie Twój najlepszy rok DUCHOWO -mówi pomysłodawca Awake21, pastor Stovall Weems.

Może chcesz (znowu) do mnie dołączyć? Razem będzie raźniej :)

Etykiety: ,

2 Comments:

At 7:33 AM, Anonymous Anonimowy said...

żeby było ci raźniej - dołączam do ciebie:-)
Będę z jeszcze większym zapałem czytał twoje przemyślenia, rekomendacje, zaproszenia i starał się dawać im odzew w komentarzach, abyś wiedział, że jest ktoś, kto czyta i rozważa, co piszesz :-)!!

Ba!Nawet za cenę niezrozumienia, i usuwania komentarzy, w których nie zgodzę sie z twoimi tezami;
aczkolwiek liczę na rozsądek i podejście Biblijne: "prawda wyzwala" (Ew,J.8:32)i broni się sama, a wszystkowiedzący jedynie jest Najwyższy!

j23

 
At 10:08 AM, Blogger Harry said...

J23, dzięki za odzew w takim razie :). Zwykle nie usuwam komentarzy z którymi się nie zgadzam, tylko te, które są nie na temat i/lub niegrzeczne wobec osób trzecich.

Jestem przekonany, że w większości przypadków nie niesiesz ze sobą takiego zagrożenia :)

 

Prześlij komentarz

<< Home