środa, lutego 21, 2007

Lata Twojego życia są w Bożym ręku

Autorzy Psalmów (szczególnie Dawid, którego Bóg nazywa człowiekiem według Bożego serca) pięknie piszą o tym, że lata naszego życia są w Bożym ręku. To On darzy nas pełnym błogosławieństwa życiem, to On ratuje ludzkie życie od zguby.

Tylko Bóg wie, jak długo będziesz żył(a), drogi czytelniku i czytelniczko. Gdybyście jednak chcieli sprawdzić, jak bardzo wasza waga, styl życia, sposób odżywiania i poziom stresu wpływa na spodziewany czas życia, polecam taki kalkulator.

Mnie przykładowo wyszło, że jeśli nic nie zmienię (a kalkulator wskazuje dodatkowo w rekomendacjach, co zmienić, żeby żyć dłużej), powinienem dożyć do 75 lat. Z przymrużeniem oka stwierdzam, że zostało mi kolejne prawie czterdzieści lat - o ile oczywiście Bóg nie będzie miał innych planów :). Losy mojego życia są bowiem w Jego ręku.

Choć super byłoby pozostać przy życiu i kontynuować chociażby to właśnie dzieło misyjne, jestem gotowy pójść do mojego Ojca, kiedykolwiek mnie zawoła.

A Ty? Jesteś gotowy na spotkanie z Bogiem, gdybyś już dzisiaj miał przed nim stanąć?

Pomyśl o tym dzisiaj wieczorem, dobrze?