wtorek, listopada 30, 2010

Książkowy autocoaching


Czas na aktualizację efektów ćwiczenia w autocoachingu (szczegóły zadania znajdują się tutaj). Jest koniec listopada, więc na książkowy rekord został mi miesiąc.

Co osiągnąłem w ciągu ostatnich 30 dni w odniesieniu do stawianych sobie celów:

A. Zabiorę z sobą The Message na wyjazd do Płocka (wtorek-czwartek) i będę czytał po zajęciach, choćbym miał siedzieć do nocy.

Zabrałem i czytam ile wlezie. Zostało mi do przeczytania 3/5 Ewangelii Mateusza.

B. Przeczytam The Grace of God do zakończenia długiego weekendu (11-14 listopada) i wrzucę recenzję na bloga, więc po samej dacie będzie widać jak mi się udało.

Przeczytałem i wrzuciłem recenzję.

C. Do końca listopada przeczytam co najmniej 60% ksiąg NT w wersji NLT (dam cynk, jak mi idzie).

Tutaj jest nieco gorzej, bo jestem "zaledwie" w 36%, ale za to:


Podsumowując - nadal mam szansę pobić rekord roku 2009 (21 książek), tym bardziej, że NT The Message pewnie skończę na dniach. Łudzę się (?), że również dłuższe pomieszkiwanie w domu i/lub przerwa świąteczna coś mi pomogą :).

Generalnie - "zapominam o tym, co za mną, a zmierzam do tego co przede mną" :).

Etykiety: ,

4 Comments:

At 6:08 AM, Anonymous Anonimowy said...

E. W BożeNarodzenie dostanę zawału serca i jak dowiozą mnie na OIOM przeczytam broszurke nt. intensywnego trybu życia w stresie i napięciu, co będzie moją 22 pozycją książkową. Uff! Rekord zostanie pobity.
Knock, knock on the heaven's door...

czego oczywiście nie zyczę

Życzliwy

 
At 8:30 PM, Blogger Harry said...

Zieeeeew...

 
At 2:51 PM, Anonymous Anonimowy said...

At this time it sounds like
Drupal is the top blogging platform out
there right now. (from what I've read) Is that what you are using on
your blog?

Review my webpage View here

 
At 7:53 PM, Anonymous Anonimowy said...

Hello your web page url: http://www.blogger.
com/comment.g?blogID=38814291&postID=314854368900823235 appears
to be redirecting to a completely different internet site when I
click the home-page link.
You might want to have this checked.

Feel free to surf to my homepage Click Here
my webpage: View my web page

 

Prześlij komentarz

<< Home