niedziela, listopada 28, 2010

Najlepszy wpis roku?

Chciałbym Was zapytać, który z tegorocznych wpisów na blogu uznajecie za najlepszy i z jakiego powodu.

Do wyboru są wpisy tekstowe, cykle rozważań, reportaże, informacje, recenzje książek, pliki dźwiękowe, filmowe, etc. Generalnie wszystko co tutaj zamieściłem w 2010 r.

Równie ważny jak wybór, jest powód. Być może zaprowadzi nas to do rozmowy o tym, czego chcielibyście, aby był tutaj więcej. Oczywiście w ramach misyjno-osobistego profilu :).

Kuknij w wolnej chwili w tegoroczne archiwa bloga i daj mi znać, podając tytuł wpisu lub jego datę, albo link. Oraz uzasadnienie. Dzięki :).

1 Comments:

At 2:06 PM, Anonymous Anonimowy said...

ok
jak chcesz - to masz:
dla mnie najciekawsze sa twoje posty dot. twoich postów :-)
tzn. co raz to bardziej zaskakujące warianty poszczenia.

Ostatni wpis w temacie (z 22 XI) wzbudził we mnie nieodpartą chęć skomentowania, jednakże powstrzymałem na wodzy palce nad klawiaturą wedle zasady:myślenie jest wysiłkiem i zbyt wiele osób mogłoby bez namysłu posądzić mnie o złe intencje, a tak nie jest.
Wszak miłujmy sie nawzajem to kwintesencja całego Pisma oraz brama na drodze do wieczności (miłośc zakrywa mnóstwo grzechów,napisano).

Więc pozostawie komentarz na czas spotkania:-)
a póki co deklaruje post od niewstrzymywania sie od radości i miłości.

j23

 

Prześlij komentarz

<< Home