niedziela, grudnia 09, 2012

Śladami Jezusa (6): Wola Boża dla nas wszystkich



Mk 3:35 NASB: "Ktokolwiek czyni wolę Bożą jest mi bratem, siostrą i matką"

Często szukamy woli Bożej i oczekujemy na nią tak, jakby wcale - w swojej zasadniczej części - nie została nam ona już objawiona. Zadajemy sobie pytania, zastanawiamy się, modlimy się. To dobrze.

To dobrze, że chcesz wiedzieć, z kim masz się związać, jaki zawód wykonywać i gdzie mieszkać. Obyśmy tylko nie minęli się z tą częścią woli Bożej, którą już znamy. Zatrzymaj się na chwilę nad kolejnym zdaniem w tym wpisie, zamknij oczy i wciągnij to stwierdzenie głęboko do duchowych płuc:

Wolą Bożą dla mnie jest stawać się podobnym do Jezusa, myśleć jak On, mówić jak On i czynić to, co On czynił - kiedy tak będzie wyglądać moje życie, przenigdy nie minę się z wolą Bożą... bo podobieństwo do Jezusa JEST wolą Bożą dla mnie!

A zatem, w jakimś sensie, mniej ważne stają się nasz "idealny" partner, "wymarzona" praca i topowe miejsce na świecie. Ważniejsze natomiast, bez względu na to, z kim i gdzie jesteś - jest Twoje i moje praktyczne podobieństwo do Jezusa! Bo widzisz, jak czytamy w Mk 3:35, w Bożej rodzinie wszyscy są do siebie strasznie podobni. Mają DNA Najstarszego Pierworodnego Brata :).

Miłuj Ojca, wybieraj to co Jezus, patrz na życie tak jak On (to właśnie Jego "jarzmo", do którego nas zachęca), czyń dobro tym, którzy są wokół Ciebie... Stawaj się podobnym do Jezusa, a nigdy nie miniesz się z wolą Bożą. To pewne!!

Etykiety:

1 Comments:

At 1:24 PM, Anonymous ula said...

czy wola Boza jest cierpienie dzieci ktore nie maja jak wyjechac na wakacje albo nie wiadomo co beda jesc jutro bo ojciec nie placi alimentow matka dla sie wrobic w cos co przynosi same straty czy Bog moze na to patrzec bo ja jako czlowiek nie moge i mysle z Bog temu cos zaradzi

 

Prześlij komentarz

<< Home