środa, marca 31, 2010

Z Kajetu Bogusi (17)

Witajcie kochani,

Patrząc na swoje życie, chociażby tylko w ostatnim roku, zauważam, że co rusz pojawiają się nowe etapy, sezony. Zarówno w moim osobistym życiu, jak i w służbie.

Zacytuję znany fragment z Biblii: “Wszystko ma swoj czas i każda sprawa pod niebem ma swoją porę” (Kazn.Sal. 3:1). Tak to już jest, że jedne drzwi się otwierają, inne zamykają. Wiem, że zawsze mogę ufać Jezusowi, że dzieje się tak w najlepszym czasie dla mnie. A najlepszy czas, to Boży czas!

Chciałabym podzielić się super-nowiną: we wrześniu wychodzę za mąż! J I to jest etap, który rozpoczyna coś nowego i pięknego w naszym wspólnym życiu z Łukaszem.

Natomiast z końcem kwietnia kończy się inny, bardzo ważny etap mojego życia. Moja misja w Doncaster dobiega końca. Ci, którzy śledzą bloga na bieżąco, wiedzą, że planujemy kolejne Dni Polskie w Doncaster w dniach 22-26 kwietnia, 2010 r. Będą one odmienne od tych, które organizowaliśmy wcześniej. Z wielką radością wyczekuję przyjazdu Hani, Ady i Oliwii ze Świecia.

Wspolnie z dziewczynami planujemy w tym czasie odwiedziny u zaprzyjaźnionych Polaków z Donka. Pewnie wypijemy niejedną kawkę J. Planujemy też piknik i wycieczkę do Chatsworth dla zainteresowanych Polaków. Znajduje się tam piękna posiadłość, ogrody, atrakcje dla dzieci. Z całego serca wierzymy, że będzie to piękny czas rozmów z naszymi przyjaciółmi z Donka.

W trakcie Dni Polskich będziemy gościć w Doncaster Arka Krzywodajcia, który jest pastorem kościoła “Filadelfia” w Wodzisławiu Śląśkim, z którego też pochodzę J. Pastor Arek będzie mial kazanie w języku polskim w International City Church w Doncaster 25 kwietnia br. o godz.10.30.

Po Dniach Polskich chciałabym podsumować także tutaj na blogu moją służbę w Doncaster. Już teraz mogę powiedzieć, że to miejsce zawsze będzie ważną cześcią mojego życia. Przede wszystkim, ze względu na osoby, które Bóg postawił tutaj na mojej drodze. Chociaż dla mnie misja w Donku dobiega końca, to nigdy nie zakończy się ona dla Boga. Proszę módlmy się nadal o to miejsce. Wyznawajmy z wiarą, że Pan ma plan dla Polaków, wykraczający poza nasze zrozumienie.

Do uslyszenia!

BogusiaJ

Etykiety: ,

1 Comments:

At 12:09 PM, Anonymous Anonimowy said...

Amen!

Ada

 

Prześlij komentarz

<< Home