czwartek, stycznia 21, 2010

Pakiet z kościoła online

Właśnie wczoraj z radością otworzyłem pakiet, który dostałem z kościoła online z Oklahomy, a którego polską wersję zapewniają od niedawna niezłomni chrześcijanie z kościoła Hosanna w Częstochowie.

W pakiecie znalazłem:

* list od pastorów
* dwie płyty: jedną audio z uwielbieniem, drugą DVD z nauczaniem Craiga Groeschela
* oraz, co mnie najbardziej ucieszyło, New Believer's New Testament w wersji New Living Translation!

To wydanie Nowego Testamentu, choć w całkowicie białej okładce z oznaczeniami LifChurch, chodziło mi po głowie już od jakiegoś czasu, bo nie miałem jeszcze tego tłumaczenia. A tu taka niespodzianka!

Jest to NT dla tak zwanych młodych wierzących, a więc zawiera również studia tematyczne, informacje na temat poszczególnych ksiąg oraz ciekawie sformatowane odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące wiary chrześcijańskiej.

Już wiem co będę czytał dla własnego zbudowania po zakończeniu przygody z The Message!

Taki prezent to duża radość! Dzięki LifeChurch!

Etykiety: