wtorek, stycznia 19, 2010

Co wiemy o wyjeździe do Edynburga?

Wczoraj wieczorem przesłałem naszym przyjaciołom z Edynburga pomysły dotyczące zagospodarowania pięciu dni misji wśród Polaków w tym mieście, która odbędzie się w dn. 25 lutego - 1 marca, br. W naszym wewnętrznym oznaczeniu jest to wyjazd nr 17.

W zależności od możliwości, kontaktów i logistyki, zaproponowaliśmy jeden lub dwa koncerty Mirka "Koli" Kolczyka, prace społeczne, coś do zjedzenia i praktyczną pomoc dla ludzi, z którymi się będziemy spotykać. Nie licząc oczywiście mniej oficjalnych punktów programu jak wspólne nabożeństwa, spotkania czy indywidualne rozmowy z naszymi rodakami na ulicach miasta.

Mam nadzieję, że nasi przyjaciele ze Szkocji będą w stanie przesłać nam swoje propozycje do końca miesiąca (nasze następne spotkanie przewidziane jest na niedzielę 31 stycznia). Super będzie wspólnie pracować dla Bożego Królestwa ponownie!

I jeszcze jedna informacja. Nadal jestem odpowiedzialny za przygotowanie całości wyjazdu pod kątem planów, logistyki i zaopatrzenia ;) tutaj w Gdańsku przed wyjazdem, ale liderem na miejscu będzie Daniel Różański. Ja niestety tym razem nie będę mógł pojechać (nad czym ubolewam) - ze względów zawodowo-czasowych. Jestem natomiast pewny, że Daniel, w mocy Ducha Sw., poprowadzi zespół na nowy poziom mocy efektywności w usługiwaniu.

Kto nie kupił jeszcze biletów lotniczych w Ryanair, przypominam, że wszelkie informacje na ich temat można znaleźć tutaj.

Etykiety: