piątek, marca 06, 2009

Polacy w Bracknell

Miejscowość Bracknell w hrabstwie Berkshire nieco na zachód od Londynu, wydaje się być ciekawym miejscem.

Słyszałem, że jest tak całkiem sporo Polaków, którym dobro rodaków leży na sercu. Takie inicjatywy lokalne zawsze cieszą. Gratulacje!! O innych wydarzeniach z regionu można również poczytać w kronice internetowej wydawanej na bieżąco.

Bracknell ma jeszcze coś szczególnego. Otóż znajduje się tam Kerith Community Church, którego pastorem jest młody człowiek nazwiskiem Simon Benham (warto zapoznać się z jego blogiem).

Mam nadzieję, że uda się jakoś połączyć obie społeczności, mimo że żadna póki co nie wie o moim istnieniu zapewne. To by dopiero było ciekawe. A co tam - napiszę do Simona.

A w międzyczasie - gdyby się na ten wpis natknął ktoś z okolic Berkshire, niech się dopisze w komentarzach, dobrze?

Etykiety:

4 Comments:

At 11:01 PM, Anonymous monika said...

Helou
natknęłam się na ten wpis :)
Pozdrawiam ze Slough.
Monika

 
At 7:33 PM, Blogger Unknown said...

Jak to milo wiedziec ze ktos prowadzi misje ewangelizacyjna wsrod Plakow w Bracknell :) Powodzenia niech was Bog prowadzi!!!
PS Ja tez tu znalazlam Jezusa, ... a raczej to
On mnie znalazl :)

 
At 11:01 PM, Anonymous Anonimowy said...

Pozdrawiam z Crowthorne :) Natalia

 
At 1:23 PM, Anonymous Anonimowy said...

Good day! Would you mind if I share your blog with my twitter group?
There's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thanks

my weblog :: laser cellulite treatment

 

Prześlij komentarz

<< Home