czwartek, października 04, 2012

Książki: "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń!" Nick Vujicic

Przede wszystkim zachęcam Was serdecznie, aby poznać Nicka, jego historię i pasję życia dla Boga. Jeden z jego filmików można znaleźć choćby tutaj:


A teraz ciekawe fragmenty jego książki:


Niektóre rany goją się szybciej, gdy jesteśmy aktywni i nie stoimy
w miejscu. Podobna zasada odnosi się także do życiowych
przeciwności.

Przez długie lata pielęgnowałem w sobie przekonanie, że gdybym
tylko miał "normalne" ciało, moje życie byłoby o wiele łatwiejsze. 

Nie zdawałem sobie sprawy z tego, że wcale nie muszę być "normalny"
- powinienem tylko być sobą, to znaczy dzieckiem mego Ojca
w niebie, które wypełnia Jego plan.

Postanowiłem, że moją największą radością będzie inspirowanie
innych ludzi i pomaganie im.  I nawet jeśli u kresu dni stwierdzę,
że nie udało mi się zmienić tego świata  w takim stopniu, w jakim
zamierzałem, będę miał pewność, że moje życie nie poszło na marne."

"O porażce można mówić dopiero wtedy, kiedy rezygnujemy
z podjęcia kolejnej próby"

"Trzymam się Bożych obietnic, niezależnie od tego, co widzę
wokół siebie. Wiem, że Bóg jest dobry. Jeśli dopuścił do czegoś złego,
mogę tego nie rozumieć, ale zawsze ufam Jego dobroci."

"Kiedy zastanawiasz się, czy uda Ci się zrealizować życiowe cele,
zaufaj osobom, które są gotowe podać Ci pomocną dłoń
i służyć Ci w roli przewodnika."

"Użalanie się nad sobą jest najbardziej nużącym,
bezproduktywnym i niewdzięcznym zajęciem,
jakie można sobie wyobrazić".

"Historia Józefa pomogła mi zrozumieć, że choć moje życie
wydaje się wyjątkowo trudne, w rzeczywistości inni ludzie
borykają się niejednokrotnie z większymi problemami - a mimo to,
dochodzą do wielkich osiągnięć. [...] 

Józef mógł zatryumfować jako szlachetny i sprawiedliwy władca
dopiero wtedy, gdy poradził sobie z licznymi przeciwnościami
 i rozczarowaniami".

Etykiety: