czwartek, października 04, 2012

Po konferencji w Southampton

Southampton ma w moim sercu szczególne miejsce. To tam właśnie, bodaj prawie cztery lata temu, pierwszy raz zobaczyłem (a wcześniej dowiedziałem się), jak fajnie może funkcjonować duża chrześcijańska grupa Polaków, będąca częścią zielonoświątkowego angielskiego zboru.

Właśnie wtedy odbyła się pierwsza konferencja "Posłani przez Jezusa", w której drugiej edycji brałem udział w ten weekend. W międzyczasie brałem również udział w ewangelizacji w Southampton (2010), więc z pewnością mogę powiedzieć że do tego miasta i moich gospodarzy przy Riverside Church wracam z wielką przyjemnością :).

Tegoroczna konferencja nie była może tak obsadzona liczbowo przez uczestników jak poprzednie, ale myślę, że i tak był to dobry czas. Oprócz niezwykle inspirujących wykładów pastora Marka Tomczyńskiego (i moich, też myślę trochę pomocnych), mieliśmy świetne uwielbienie oraz sporo czasu na rozmowy i lepsze poznawanie się.

Jednym z najważniejszych elementów konferencji była dla mnie sesja, składająca się w większości ze świadectw ludzi wierzących, którzy opowiadali o tym, jak Bóg prowadzi pracę misyjną w różnych zakątkach UK. Naprawdę budujące było posłuchać o tym, jak różnorodnie docieramy z Ewangelią do naszych rodaków, których losy rzuciły na emigrację w Wielkiej Brytanii.

Mam nadzieję, że spotkania z ludźmi z UK zaowocują również podjęciem na nowo tematu wyjazdów misyjnych - może Hereford, Eastbourne albo Dublin? :) Zobaczymy w przyszłym roku!

Etykiety: ,