poniedziałek, października 11, 2010

Co dobrego wśród Polaków w Bradford?

Dzisiaj spotkanie z ciekawym człowiekiem: Maćkiem Liziniewiczem.

Maciek, z innym ciekawym człowiekiem - swoją żoną Igą, prowadzą pracę wśród Polaków w Bradford. Poczytajcie, a jeśli jesteście w okolicy, może warto się z nimi spotkać?

Oto opowieść autorstwa Maćka:


Iga i Maciek Liziniewicz - jesteśmy szalonym małżeństwem, którego pasją jest dawanie innym ludziom nadziei, miłości i sensu życia. Moją (Maćka) pasją, od momentu nawiązania relacji z Bogiem, są młodzi ludzie. Najbardziej mnie też irytują, gdy nie znają swojego obdarowania i celu w życiu. To wszystko sprawia, że chcę pomagać im znajdować te rzeczy w Chrystusie. Igi pasją są kobiety i to, by pomagać im odkrywać ich dary i tożsamość. Iga jest absolwentką Bradford School of Management oraz International Coaching Federation, ja zaś jestem absolwentem teologii oraz już niedługo absolwentem Uniwersytetu w Bradford w zakresie treningu i rozwoju osobistego.


Razem z Igą przyjechaliśmy do Bradford, w West Yorkshire, pięć lat temu. Powodów tego "przerzutu" na Wyspę było parę. Ukończyliśmy studia, szukaliśmy pracy (UK pół dekady temu

było atrakcyjnym miejscem zarobkowym), a chęć szybkiego dorobienia była dla nas kusząca. Mieszkając w Bradford i pracując w różnych miejscach przez pierwsze 2 lata brakowało mi kościoła i bycia aktywnie zaangażowanym w służbę.


Ponieważ pracowałem dla lokalnego councilu (rady miasta), obudziło sie we mnie uśpione przez nową rutynę życia pragnienie przyprowadzenia do kościoła młodych Polaków, dla których organizowałem świetlice pozaszkolne (youth caffes). Pragnieniem Igi po ukończeniu kursu doradztwa zawodowego i zdobyciu kwalifikacji life coacha, była praca indywidualna z kobietami. Chodziło o pomoc innym w zakresie odkrycia tożsamości, talentów, nowej motywacji do życia.


Pragnienie bycia aktywnym, również w kościele, a także chęć posługiwania się naszymi talentami stanowiły początek naszej pracy z Polakami w UK.


W pewien piątkowy wieczór przyprowadziłem grupę ponad 25 młodych ludzi na spotkanie młodzieżowe o nazwie EDGE w kościele Abundant Life Church. Czworo z nich zostało z nami do dziś, znajdując Nadzieję i nowy smak życia w Chrystusie. W międzyczasie rozdaliśmy ponad dwadzieścia pięć Nowych Testamentów młodym Polakom w Bradford, z którymi przez ostatnie pięć lat nawiązałem kontakt. Iga przez ostatnie lata przyczyniła się do zmiany życia wielu kobiet poprzez indywidualne sesje coachingu.


Ponadto, co niedzielę, na obu nabożeństwach w ALC (www.alm.org.uk) wraz z siostrą Igi - Martą oraz grupą wierzących polskich przyjaciół, oferujemy symultaniczne tłumaczenie całych nabożeństw - ten fakt przyciągnął do kościoła ponad 10 osób z kręgów polonijnych w ciągu ostatnich czterech miesięcy! Ze względu na nowe osoby, które nie rozumieją jeszcze koncepcji chrześcijaństwa, ale co niedziela przychodzą do kościoła, zachęcone przede wszystkim miłością, treścią i jej tłumaczeniem na język ojczysty, co dwa tygodnie organizujemy polska „grupę domową". Jest miejscem budowania więzi, przyjaźni, a także miejscem osobistego poznawania kim jest Bóg.


Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co robimy, zagadaj do mnie na FB (facebook.com/mliziniewicz), tweetnij twitter.com/mliziniewicz, napisz maila: mliziniewicz@gmail.com, lub zadźwoń: 0044 7860566725.


Maciek Liziniewicz

Etykiety: ,

5 Comments:

At 1:50 PM, Anonymous Anonimowy said...

ależ co to za obłuda

 
At 2:48 PM, Anonymous Anonimowy said...

to chyba kryptoreklama jakiejs pary mieszanej, kazdy wierzy w to co chce i nie potrzebuje wspomagaczy

 
At 4:37 PM, Anonymous Anonimowy said...

Witam
Mam pytanie czy to Pan miał adres
macieklee@autograf.pl

i zrobił wpis na stronce:
http://www.ornatowski.com/board/board2005-01.htm

Jeżeli tak to chciałbym z Panem pomailować i przesłać informacje jakie zacząłem gromadzić w tym temacie.
Pozdrawiam
Zbigniew Liźniewicz (a własciwie Liziniewicz)
mój adres: mazb@retsat1.com.pl

 
At 12:52 PM, Anonymous Anonimowy said...

to już nie jesteście para z sekty

 
At 5:53 AM, Blogger yanmaneee said...

fila disruptor 2
balenciaga shoes
birkin bag
cheap jordans
moncler outlet
nike air force 1
christian louboutin
christian louboutin outlet
balenciaga sneakers
off white clothing

 

Prześlij komentarz

<< Home