poniedziałek, sierpnia 23, 2010

OT: Książki - "Bogaty ojciec, biedny ojciec" Robert T. Kiyosaki

Książkę autorstwa Roberta Kiyosakiego pożyczyłem od dobrego kolegi i przeczytałem z dużym zainteresowaniem.

Ponieważ tutaj na blogu zwykle recenzuję książki o nieco innym charakterze, pozwolę sobie na tylko kilka obserwacji w punktach:

1. Mimo, że zdaję sobie sprawę, że podejście Kiyosakiego do kwestii finansów osobistych było kwestionowane, uważam, że chrześcijanie ewangeliczni powinni w większym stopniu mierzyć się z tematem finansów osobistych. Nie chodzi o określone "szkoły" czy autorów, ale najpierw o zainteresowanie tym, jak nie być ofiarą własnych frustracji związanych z pieniędzmi. Taka wiedza i doświadczenie przyda się każdemu z nas.

2. Autor pokazuje w praktyce, co należy zrobić, aby stopniowo "przestać pracować dla pieniędzy" i z czasem sprawić, by "pieniądze pracowały dla nas".

3. Kilka pomysłów Kiyosakiego już czeka u mnie na realizację :). Niby znałem większość z nich wcześniej, ale teraz uzyskałem dodatkowy materiał dowodowy, który zwiększa moją chętkę na uzyskanie niezależności finansowej :)

Zapewne nie będziesz się ze wszystkim zgadzał po przeczytaniu tej książki, ale dobrze by było, gdyby to Cię nie powstrzymało przed sięgnięciem po nią!

Etykiety: