Zwrotów nie będzie?

Pasażerowie tych lotów, które de facto zostały odwołane (nasze formalnie nie zostały) mają możliwość ubiegania się o przebukowanie biletów na inny termin lub trasę albo zwrot kosztów.
Według moich informacji zamyka to nam, niedoszłym uczestnikom wyjazdów nr 18 i 19 możliwość starania się o zwrot kosztów biletów :(.
Ponownie serdecznie wszystkich zainteresowanych przepraszam. Czekamy na dalszy rozwój wypadków zgodnie z tym, o czym informowałem w prywatnej korespondencji...
PS. A może jednak jest nadzieja? Właśnie dostałem maila z Wizzaira o treści:
"Szanowni Państwo,
Pragniemy przeprosić za problemy związane z odwołaniem Państwa lotu i poinformować, że zarejestrowaliśmy nadesłane przez Państwa drogą internetową zgłoszenie dotyczące rezerwacji [numer rezerwacji].
Pragniemy przeprosić za problemy związane z odwołaniem Państwa lotu i poinformować, że zarejestrowaliśmy nadesłane przez Państwa drogą internetową zgłoszenie dotyczące rezerwacji [numer rezerwacji].
W następstwie zamknięcia Europejskiej przestrzeni powietrznej otrzymujemy wyjątkową dużą ilosć zgloszeń, dlatego jest możliwe że zamknięcie Państwa sprawy potrwa dłużej niż zwylke. Robimy co w naszej mocy by skrócić czas oczekiwania.
Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.
Wizz Air Customer Relations"
Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.
Wizz Air Customer Relations"
Jest zatem nadzieja :)
[10/3]
0 Comments:
Prześlij komentarz
<< Home