wtorek, kwietnia 27, 2010

Jak się nie postarzeć?


Trafiłem dzisiaj na ciekawy artykuł, a ponieważ chcę być "wiecznie młody" (narazie pracuję nad umysłem i duchem, ale i na ciało przyjdzie czas), to czemu mam się nie podzielić jego treścią z Wami?

Okazuje się, że cztery podstawowe negatywne nawyki człowieka: palenie papierosów, picie alkoholu, statyczny tryb życia i kiepska dieta są w stanie "postarzyć" człowieka o całe 12 lat!! O ile z dwoma pierwszymi od nigdy nie mam problemu (nigdy nie paliłem i praktycznie nie pijam alkoholu), to dwa ostatnie na pewno stały się od niedawna ważnym elementem mojej walki o wieczną młodość :).

To co mnie w tej walce pociesza, to werset biblijny o tym, że ci, którzy ufają Panu, nabierają nowych sił (Izajasza 40:31), wnoszą się w górę na skrzydłach jak orły! I idą a nie ustają! Idą w kierunku swojego dziedzictwa, którego jednym z elementów jest Boża pełnia, również w kwestii zdrowia i stylu życia.

Dziedzictwo to nie oznacza jednak, że nie mamy teraz już nic do wykonania odnośnie tego, jak dbamy o samych siebie. :)


Etykiety: