niedziela, stycznia 10, 2010

Post 21-dniowy z Awake21.org

Awakening Button

Dzisiaj zaczynam 21-dniowy post i modlitwę, w których biorą udział tysiące ludzie i kościołów na całym świecie.


Odpuszczam jeden posiłek dziennie plus słodycze przez cały czas.

Będę się modlił o to, żeby 2010 był najlepszym rokiem w historii dla mojej rodziny i dla mnie. Bo kiedy my będziemy pełniej odbierać Boże błogosławieństwo, będziemy je pełniej przekazywać dalej.

To może być Twój najlepszy rok, jeśli to będzie Twój najlepszy rok DUCHOWO -mówi pomysłodawca Awake21, pastor Stovall Weems.

Może chcesz do mnie dołączyć? Razem będzie raźniej :)

Etykiety: ,

1 Comments:

At 7:32 PM, Anonymous Anonimowy said...

Ja odpuszczam jeden posiłek dziennie plus kawę!! i słodycze przez ten czas.
Będę modlić się oczywiście o Boże błogosławieństwo, a szczególnie o kreatywność, nowe możliwości i pomysły na wypełnienie Jego powołania.monika, warszawa
ps. adres twojego bloga mam od ani Tałałaj, która wspominała, że można do was dołączyć w misjach na wyspy. wprawdzie nie jestem z wybrzeża, ale bardzo chętnie bym do was dołączyła, szczególnie, że kiedyś sama byłam takim wyspiarskim emigrantem. Chciałam odsłuchać wywiad z tobą, ale nie za bardzo poruszam się w twitterze.
moj e-mail:m.dragankiewicz@wp.pl, napisz co o tym myślisz,
pozdrawiam.m

 

Prześlij komentarz

<< Home