poniedziałek, grudnia 29, 2008

Drogheda (Irlandia) - wyjazd nr. 13

Dzisiaj nad ranem dostałem potwierdzenie terminu naszego wyjazdu misyjnego do Irlandii. W dn. 14-19 maja, 2009 mamy być w miejscowości Drogheda :). To dobre wieści na koniec roku!

Czekając od kilku tygodni na potwierdzenie terminu, rozmawiałem z kilkoma osobami, które wstępnie wyraziły ochotę na wyjazd: mam zatem osiem wstępnie zgłoszonych osób (w tym trójka dzieci), co oznacza, że mamy na dzisiaj jakieś cztery wolne miejsca. Warto sprawę przemodlić i się zastanowić.

Ponieważ od końca lutego (powrót z wyjazdu nr. 12 do Edynburga) nie mamy póki co nic innego w planach do maja, wyjazd do Droghedy wstępnie oznaczam numerem 13.

PS. Tutaj można znaleźć jedno z forów Polaków mieszkających w okolicy Droghedy - pewnie są jeszcze inne, może bardziej popularne, ale jeszcze się na nie nie natknąłem.

Etykiety: ,

3 Comments:

At 11:15 PM, Anonymous Anonimowy said...

Na wiosnę chętnie pojechałabym na misję do Doghedy...proszę zapisz mnie na liście.
Asia Stark

 
At 11:44 PM, Blogger Harry said...

Dzięki za cynk, Asia. Do lutego (czyli czasu kiedy będę oczekiwał w miarę ostatecznych decyzji) wszystkich wpisów dokonuję na liście "niepotwierdzonej". Ale kolejność zgłoszeń oczywiście obowiązuje :).

 
At 9:10 PM, Anonymous Anonimowy said...

bardzo chętnie bym pojechała z Wami ale niestety... MATURA!!! :D
pozdrawiam
Dorcia ;)

 

Prześlij komentarz

<< Home