wtorek, października 21, 2008

Pomysł na Edynburg


Po mojej dzisiejszej wieczornej rozmowie telefonicznej z pastorem Robertem z zaprzyjaźnionego Polskojęzycznego Kościoła Chrześcijańskiego w Edynburgu, pojawił się wstępny termin wyjazdu misyjnego do Szkocji właśnie.

Orientacyjna data to 18-23 lutego, 2009.

Przeglądałem ostatnio dostępne połączenia z Edynburgiem z Polski i ponieważ nie ma niczego bezpośredniego z Gdańska, myślałem o połączeniu z Poznania. Godziny są bardzo dogodne: wylot o 14:00, przylot o 13:35, więc nawet pociągiem z Gdańska dałoby się dojechać. Bilety w obie strony na dzisiaj kosztują ok. 250 pln plus bilety na pociąg do/z Poznania.

Ale pewnie dałoby się do tego czasu zorganizować jakieś dofinansowanie.

Gdańszczanie, co sądzicie o wylocie z Poznania, żeby się nie przesiadać na ziemi brytyjskiej?

Ponieważ grupa może liczyć maksymalnie 6 osób, pozwalam sobie wpisać poniżej osoby, z ktorymi w ciągu ostatniego pół roku rozmawiałem na temat tego wyjazdu. Nie mam żadnej pewności, że nadal będą mogli/chcieli, ale należy im się szansa zapytania:

1. Kasia P. (Gdynia)
2. Ania W. (Pruszcz Gd.)
3. Ada M. (Świecie)
4. Piotr W. (Gdańsk)
5. Daniel R. alias Melkoman (Gdańsk)
6. Robert M. (Gdańsk)

Imiona wytłuszczone oznaczają osoby, które wstępnie potwierdziły swój udział. Oczywiście można się w komentarzach wpisywać na listę rezerwową.

Edit - lista rezerwowa:

1. Mirella R.
2. Bogdan P.
3. Mariusz By.

Etykiety:

2 Comments:

At 11:04 PM, Blogger q98yrmcaskfnkla said...

Hej Harry.. Mnie wstępnie możesz wklepać, będę miał kilka dni zaległych z tego roku i trzeba będzie wykorzystać je do marca.. Więc wstępnie jadę. Poznań jak dla mnie żaden problem. Pozdro

 
At 8:18 AM, Blogger Harry said...

Melkomanie, tia... Może podałbyś chociaż inicjały? :)) Pozdrawiam, Harroman ;).

 

Prześlij komentarz

<< Home