piątek, października 17, 2008

Obowiązkowy budżet uczestnika

Wygląda na to, że ustalony został obowiązkowy budżet uczestnika wyjazdu nr. 9 (Doncaster). Składa się na niego:

a) "kawka & ciastko" w restauracji polskiej - circa 4-5 GBP łącznie
b) koszt bilarda - jedna gra: 0,5 GBP (jeśli nic się nie zmieniło)
c) koszt wejścia do Brodsworth Hall and Gardens - chyba ze 3,5 GBP

Wersja minimum zatem - trzeba wziąć 10 GBP ze sobą na obowiązkowe punkty programu. Ale to oczywiście bez uwzględnienia ewentualnych zakupów dla rodziny w Asdzie ;).

Ubezpieczenie, nocleg, posiłki, transporty mamy zapewnione :).

Etykiety:

3 Comments:

At 5:04 PM, Anonymous Anonimowy said...

jak bedziecie w Doncaster moze odwiedzicie mnie w Lodynie ?
AB

 
At 9:08 PM, Anonymous Anonimowy said...

Czesc, mam pytanie dotyczące filmu MOST, czy ma ktoś wersję z lektorem? Ja mam tylko "do czytania". Harry, zabierasz laptopa? Wgrałeś program do odtwarzania filmów? Pozdrawiam, Ada

 
At 10:07 PM, Blogger Harry said...

Hej Ada, zdecydowałem, że nie biorę laptopa, muszę odpocząc od technologii, a odtworzymy film w sobotę na sprzęcie ICCD.

Myślę, że wersja z napisami wystarczy, zapytam jeszcze Roberta, czy ma z lektorem. Pozdrowienia!

PS. Widzimy się na lotnisku w środę ok 19.00 :).

 

Prześlij komentarz

<< Home