wtorek, października 14, 2008

Co warto zobaczyć w Dublinie?


Zdjęcie: www.drakkart.com

W związku z moim grudniowym wyjazdem do "zamorskiej stolicy" Polski, Dublina, mam pytanie do czytających bloga, ba może nawet mieszkańców tego miasta, o to, co warto zobaczyć w Dublinie.

Gdzie najczęściej bywają Polacy (oprócz tego, że wszędzie ;))? Co jest obowiązkowym punktem programu zwiedzania miasta? Jakie miejsca kryją w sobie jakiś interesujący dla nas, Polaków, klimat?

Czyli generalnie interesuje mnie wszystko co zapewne mógłbym znaleźć w jakimś internetowym przewodniku, gdyby nie fakt, że byłoby to wtedy strasznie mało osobiste. A mnie zależy na rekomendacjach od żywych ludzi :).

To jak, odezwie się ktoś z Dublina i/lub okolic?

Etykiety: , ,

2 Comments:

At 10:19 PM, Anonymous Anonimowy said...

ja jedynie znam w Londynie (a nie w Dublinie) miejsca w ktorych sa polacy wiem w ktorych pustoscianach nocuja to smutne ze sa polacy ktorzy nie moga sie odnalezc w Anglii nie chca wrocic do polski i spia gdzies ...
poznalam kobiete ktora szuka od piatku syna chodzi po pustoscianach i szuka . jestem tu drugi tydzien i bardziej ich rozumiem niz jako grupa jezdzilismy do Anglii , teraz znam bardziej ich problemy ...
A.B.

 
At 10:02 AM, Blogger Harry said...

Najpiękniejsze jest to, że Ewangelię możemy zwiastować słowem i życiem bez względu na to, gdzie jesteśmy, i czy sami czy z kimś. I zawsze będą takie osoby wokół nas, które będą potrzebowały usłyszeć Dobrą Nowinę :). Pozdrawiam.

 

Prześlij komentarz

<< Home