poniedziałek, października 06, 2008

Oczekiwanie...


Oczekiwanie.

W tym oczekiwanie na odpowiedzi, na przykład na maile, od których sporo zależy. Gdyby się miało tę odpowiedź, bez względu na to, czy byłaby pozytywna czy nie, można byłoby coś już zacząć realizować, przygotowywać, decydować.

A tak nic nie można. O, przepraszam. Można tylko oczekiwać.

Lubię działać z wyprzedzeniem, więc wypatruję kilku (bliżej 8-10) maili. Od składających się w jedną całość odpowiedzi będzie zależało, jak się potoczy kilka następnych miesięcy tej służby. Poniekąd również czas nadejścia odpowiedzi zadecyduje, czy uda mi się kupić stosowne bilety taniej czy drożej.

Narazie w najniższej cenie mam oczekiwanie, bo podaż przewyższa popyt. Chętnie oddam w dobre ręce trochę tego oczekiwania, bo miejsca przed ekranem komputera mam w nadmarze.

Dostali? Przeczytali? Przemyśleli? Co myślą? Czy odpiszą? A jak tak, to kiedy?

Powyższe pytania zadawałbym sobie obsesyjnie, gdybym nie pisał tego posta :).

O, właśnie kończę go pisać. Muszę kończyć, bo coś puka do drzwi mojego umysłu.

A tam, nie otwieram. Po drugiej stronie na pewno czai się oczekiwanie.

Będzie musiało poczekać. Trudno - przecież się nie rozerwę :).

Etykiety:

5 Comments:

At 3:46 PM, Anonymous Anonimowy said...

Dobre. Gdybys napisal skad oczekujesz tych e-maili to moze kogos to by zmotywowalo do odpowiedzi. Oczekujesz, ze sami sie domysla?:)

 
At 3:50 PM, Blogger Harry said...

Nie, chyba nie oczekuję, że się domyślą, bo niektórzy z nich mogą nie czytać tego bloga...

Wyraziłem tylko osobisty skowyt w temacie oczekiwania :).

PS. Znowu gadam z anonimowym/-wą... Gdyby nie inne IP, to już chyba mógłbym się posądzać o alter ego ;).

 
At 8:18 PM, Anonymous Anonimowy said...

Moje IP jest krolewskie, choc z dazeniami do niepodleglosci i republiki :)
Anonimowosc jest z kolei z wschodnich rubiezy tego kontynentu :)

 
At 11:09 PM, Blogger Harry said...

"A to nie wiem", jak mawiał mój kolega z klasy jak zgubił wątek. Twoje wyjaśnienia chyba mi jeszcze utrudniają identyfikację :).

 
At 1:22 PM, Anonymous Anonimowy said...

I'm really enjoying the theme/design of your weblog. Do you ever run into any browser compatibility problems? A handful of my blog audience have complained about my website not working correctly in Explorer but looks great in Opera. Do you have any advice to help fix this issue?

Feel free to surf to my blog post - home cellulite treatment

 

Prześlij komentarz

<< Home