środa, września 24, 2008

Jak wstawiać mp3 na bloggera?


Pytanie na dzisiaj, jak w temacie.

Pracuję nad możliwością wrzucania na tego bloga (należącego do serwisu blogger.com) plików mp3 (słowo mówione, a nie śpiewane, poza tym mam prawa autorskie do tych plików, więc spoko ;)).

Narazie dowiedziałem się, że:
a) nie ma możliwości dodania mp3 na bloggera bezpośrednio w wersji takiej jak zdjęć czy filmów;
b) procedura przerobienia mp3 dźwiękowej na stacjonarny plik wideo (jedno zdjęcie cały czas, a w tle słowo mówione) - jest chyba dla mnie zbyt trudna.

Szukam, jako umysł nietechniczny, łatwiejszych opcji. Może ktoś z czytelników podpowie?

3 Comments:

At 10:23 AM, Anonymous Anonimowy said...

Ja ci jedynie moge powiedziec kto by cos na ten temat wiedzial a by wiedziele dwaj akustycy Arek i Mati M.
ja juz kupilam wlasnie bilet na sobote wiec juz jade di Anglii !!!
Bedziemy w kontakcie jak bedew Anglii ok ?
Asia B

 
At 12:43 PM, Blogger Harry said...

Jasne, dzieki za info. Na dlugo jedziesz? Bedziesz miala dostep do netu?

 
At 10:11 PM, Anonymous Anonimowy said...

tak powinnam miec
AB

 

Prześlij komentarz

<< Home