wtorek, września 16, 2008

Zręby wyjazdu nr. 10


Stopniowo pojawiają się kolejne informacje dotyczące wyjazdu nr. 10 na początku grudnia. Wygląda na to, że tradycyjnie będzie to wyjazd słabiej obsadzony liczbowo przez uczestników z Polski, bo mam pojechać głównie "załatwiać" sprawy na przyszłość.

A póki co wygląda to tak:

4 grudnia (czwartek) - całodzienna konferencja w Coventry, poświęcona misjom wśród Polaków w UK. To pierwsze tego typu wydarzenie na Wyspach, jak tylko będę miał więcej informacji na ten temat, natychmiast się z Wami podzielę.

Chciałbym, żeby w tej konferencji towarzyszyła mi mocna ekipa z ICCD w Doncaster, bo mają - szczególnie nasza Bogusia - dużo do powiedzenia na temat już trwającej służby wśród Polaków.

5 grudnia (piątek) - tu jeszcze mam najmniej informacji, ale chciałbym albo poznać liderów jakiegoś nowego kościoła w Coventry, który miałby serce dla Polaków, albo pojechać odwiedzić trzy polskie rodziny chrześcijan w Swindon. Daleko nie jest, może się uda zrealizować oba te cele.

6-7 grudnia (sobota-niedziela) - jestem wstępnie umówiony na spotkanie z pastorem kościoła The Solid Rock, Nickiem Parkiem na rozmowy o planach działania wśród Polaków w tym regionie. Chciałbym zostać również na niedzielne nabożeństwo, jeśli będzie taka możliwość.

Mam nadzieję lecieć na trasie Gdańsk-Doncaster (Wizzair), później lot Birmingham-Dublin (pewnie Ryanair), a na koniec Dublin-Doncaster (Ryanair) i Doncaster - Gdańsk (Wizzair). Niezła jazda :).

Etykiety:

3 Comments:

At 8:49 PM, Anonymous Anonimowy said...

pamiętasz jak ci i Pastorowi R. mówiłam o mojej umierającej kolezance z Anglii ze lece do niej ona mieszka w Swindon ! cóż za zbieg okoliczności ?!
ASIA B

 
At 9:12 PM, Blogger Harry said...

A kiedy do niej lecisz?

 
At 10:30 PM, Anonymous Anonimowy said...

jadę do anglii w ten weekend w niedziele
AB

 

Prześlij komentarz

<< Home