środa, marca 09, 2011

OT Książki: "Forgotten God" Francis Chan

Chyba najlepiej będzie jeśli postaram się oddać treść i charakter tej książki samymi cytatami. Tytułowym "Zapomnianym Bogiem" jest oczywiście Duch Sw.

Lubię podkreślać i zaznaczać fragmenty, które szczególnie do mnie przemawiają - ale w tej książce jest ich wyjątkowo dużo.

Francis Chan, zarówno w kazaniach, jak i w książkach, po prostu dobrze rezonuje w moim sercu. Wygląda na to, że pragniemy po prostu (prawie) tego samego w życiu duchowym.

A zatem oddaję głos Francisowi - postaram się, aby moje tłumaczenie było równie dobre:

"Istnieje wielki rozdźwięk pomiędzy tym, co czytamy w Biblii
na temat działania Ducha Sw. a tym, w jaki sposób
funkcjonuje dzisiaj większość ewangelicznie
wierzących chrześcijan i kościołów"

"Jeżeli to prawda, że Duch Boży mieszka w nas,
a nasze ciała są Jego świątynią, czy nie powinno być większej
widzialnej różnicy pomiędzy osobą, w której mieszka Duch Swięty
a osobą, która Go nie ma?"

"Zastanów się chwilę i zadaj sobie pytanie: Kiedy ostatni raz
bez wątpienia widziałem Ducha Swiętego w działaniu
we mnie lub wokół mnie?"

"Zgaduję, że chciałbyś być wypełniony nadprzyrodzoną
mocą Ducha Sw. Pozwól, że zapytam: a w jakim celu?
Co zamierzasz z tą mocą zrobić?"

"Każdy jest powołany do tego, aby być
prowadzonym przez Ducha Sw."

"Jak wyglądałby Twój zbór (i cały Kościół na świecie),
gdyby wszyscy byli zaangażowani
w takim stopniu jak Ty?"

"Moja duchowa rzeczywistość jest taka, że zamieszkuje
mnie Duch Sw. I ze względu właśnie na to, stres, zmęczenie
i niecierpliwość nie muszą definiować tego, jak będzie
wyglądał mój dzień"

"W Biblii znajdujemy bardzo niewielu ludzi, którzy otrzymali
Boży plan dla swojego życia z dużym wyprzedzeniem czasowym"

"Uważam, że wielu z nas powinno zapomnieć
o Bożej woli dla naszego życia. Bóg jest bardziej zainteresowany
naszą odpowiedzią na Jego prowadzenie DZISIAJ, w tej chwili,
niż tym, co zamierzasz zrobić za rok".

"Nie chcę, aby moje życie można było wyjaśnić
bez kontekstu Ducha Sw"

"Koncentrujemy się na tym, co Bóg chce, byśmy ROBILI,
a zapominamy o tym, jakimi On chce, abyśmy się STAWALI"

Etykiety:

1 Comments:

At 1:24 PM, Anonymous Anonimowy said...

I was recommended this website by my cousin. I am not sure whether this post is written by
him as nobody else know such detailed about my difficulty.

You're amazing! Thanks!

Also visit my webpage cellulite treatment

 

Prześlij komentarz

<< Home