sobota, czerwca 12, 2010

Koniec pewnego etapu misji w Doncaster


Z końcem kwietnia br. dobiegła końca misja wśród Polaków w Doncaster i okolicach prowadzona przez Bogusię Polak.

Jak dzisiaj pamiętam mój pierwszy wyjazd do Doncaster, wtedy jeszcze samodzielnie, na którym poznałem pastora Graysona, ludzi z International City Church i Bogusię (historia naszych misji w tym mieście znajdziecie w zakładce "Doncaster"). Od tego czasu powstało wiele pięknych przyjaźni. Jestem Bogu za to bardzo wdzięczny, jak dobrze przetrwały one próbę czasu i odległości.

Mam nadzieję, że już niedługo Bogusia również podsumuje swój pobyt tam, może w ramach ostatniego odcinka "Kajetów"? Któż to wie?

Ja natomiast mogę napisać jedno: chwała Bogu za każdą osobę, której mogliśmy zwiastować ewangelię, do której życia mogliśmy wnieść odrobinę nadziei, zachęty, wiary w lepsze jutro. Jestem wdzięczny za każde spotkanie, koncert, wycieczkę, wszystkie okazje do rozmów na ulicach i w pomieszczeniach, za wszystkie wspólne modlitwy z i w intencji naszych rodaków. Mam nadzieję, że spotkania z nami zachęciły Was do zwrócenia się do Jezusa Chrystusa, który jest odpowiedzią na każde pytanie i potrzebę człowieka.

Jestem również nieodmiennie dumny z każdego naszego zespołu misyjnego, z którym działaliśmy w Doncaster. Mam pewność - bo sami o tym mówiliście - że Bóg odmienił Wasze życie przez udział w jednym z tych wyjazdów.

Kościół ICCD będzie nadal prowadził misje wśród różnych narodowości zamieszkujących Doncaster, z tym, że nie będzie to na razie w żaden sposób misja "profilowana" na Polaków, tak jak było to do tej pory. Ponieważ jednak jestem w stałym kontakcie z pastorem Graysonem, na pewno dostanę informację, gdyby pojawiło się coś nowego, w czym będziemy mogli pomóc.

Bardzo dziękuję za te trzy lata!

Etykiety: , ,

1 Comments:

At 9:40 PM, Anonymous Anonimowy said...

To prawda. Czas w Donku był błogosławiony nie tylko dla ludzi tam mieszkających ale też dla grup misyjnych z Polski. Mój pierwszy wyjazd do Donka był dla mnie przełomem w życiu chrześcijańskim i służbie dla Boga.
Zachęcam wszystkich do wyjazdów i danie siebie tym polakom którzy dzisiaj nie znają Boga.

Ada

 

Prześlij komentarz

<< Home