piątek, lutego 12, 2010

Nowości z Edynburga

Jak mnie to cieszy, kiedy właśnie w tygodniu postu i modlitwy, sprawy związane z wyjazdami misyjnymi zaczynają się pięknie układać :)). Przykładowo z najbliższym wyjazdem do Edynburga.

Wiele rzeczy jest jeszcze w trakcie załatwiania (jak tylko będą szczegóły, natychmiast je wrzucę), ale mam dzisiaj rano dla Was dwie nowości:

1. Wszyscy będą spali w jednym miejscu!! (spokojnie, z zachowaniem podziału na płeć ;))

a. i to gdzie - w Bristo Baptist Church - drugim najstarszym kościele baptystycznym w Szkocji (założonym w 1765 r.). (jestem pewien, że pokoje mieszkalne były od tego czasu remontowane i odświeżane! ;)).

b. i to za ile - otóż... za FRIKO!! Alleluja!

Oczywiście a propos, pkt b) rozumie się samo przez się, że nasze prace społeczne w poniedziałek będą na terenie Bristo, żeby chociaż w jakimś stopniu odpłacić gospodarzom za ich serce.

2. Koncert Koli - ten na mieście - odbędzie się w piątek wieczorem w restauracji Pani Solińska!

Reszta spraw - w załatwianiu :) Pięknie!

Etykiety:

3 Comments:

At 8:51 PM, Anonymous z ABC said...

Warto tez wspomniec, ze i Abbeyhill Baptist Church jest w duzej potrzebie i trwa tam remont. Kazde rece na wage zlota :)

 
At 1:24 PM, Anonymous Anonimowy said...

Alleluja! Rewelacyjna wiadomość. Już się nie mogę doczekac,

pozdrawiam, Ada

 
At 9:28 AM, Anonymous Anonimowy said...

"Oto Ja sam zatroszczę się o moje owce i będę ich doglądał" Ez 34;11

Alleluja..Jak dobry jest Pan dla tych co w nim pokładają nadzieję.

pozdrawiam MKK

 

Prześlij komentarz

<< Home