wtorek, stycznia 05, 2010

21 dniowy post z Awake21

Podjąłem decyzję, aby w dn. 10-31 stycznia br uczestniczyć w 21-dniowym okresie modlitwy i postu wraz z wirtualnymi przyjaciółmi z organizacji Awake21.

Będzie to, również dla mnie, czas wzmożonej modlitwy (na podstawie tych materiałów) i postu w poszukiwaniu Boga i jego rady odnośnie spraw, które są przede mną w 2010 r.

Awake21 proponuje różne rodzaje postu, w zależności od poziomu zdrowia, możliwości fizycznych, wcześniejszych doświadczeń z postem, etc. Kilka opcji można znaleźć tutaj.

Najważniejsze jest jednak nastawienie serca i umysłu! Poszukiwanie Boga w pokorze i uniżeniu, na kolanach lub na twarzy przed Nim, oczekiwanie na to, aby usłyszeć coś z nieba, przybliżyć się do Niego, odebrać coś świeżego na najbliższą przyszłość.

Razem z autorem pomysłu, pastorem Stovallem Weemsem z Celebration Church w Jacksonville, FL (plik poniżej), serdecznie zapraszam Cię do wzięcia udziału w tym wydarzeniu ze mną!


Awake 2010 Invite from Celebration Church on Vimeo.

Etykiety: ,

2 Comments:

At 4:44 PM, Anonymous Anonimowy said...

sorry, że pyatnie nie w temacie, ale powiedz, co zrobić, by za każdym wejściem na twojego bloga nie odłsuchiwać po raz n-ty wywiadu z toba?

Czy jest taka możliwość?
Nie, żebym miał cos przeciwko wywiadowi, ale tak jakos głośniki w kompie mam z reguły włączone, a wejście na twój blog powoduje nagły łomot "dżingla" czołówki wywiadu.

 
At 5:52 PM, Blogger Harry said...

Dzięki za info, mnie tez to denerwowało, a że nie wiedziałem jak zmienic, to... dopiero teraz wpadłem na rozwiązanie. Zmniejszyłem liczbę postów, które się wyświetlają na stronie i po kłopocie, bo filmik "wypadł" z pierwszej dwunastki postów :).

 

Prześlij komentarz

<< Home