środa, lipca 01, 2009

Edynburg 2010


Dwa dni temu dostaliśmy zaproszenie do powrotu do Edynburga zimą 2010 na kolejne Dni Polskie. Robert, Marek, Stuart i załoga najwyraźniej uznali, że to co wspólnie robimy jest dobre, miłe i doskonałe (że tak użyję wersety biblijnego ;)).

Baaardzo mnie powroty cieszą. A powrót do Edynburga cieszy mnie podwójnie!

Jeszcze dogadujemy datę ale można bezpiecznie założyć, że mówimy o oknie czasowym druga połowa stycznia - koniec lutego. Może nawet uda się jakoś wkomponować w ferie zimowe, które - w województwie pomorskim - przypadają na 15-28 lutego, 2010?

Kilka osób wyrażało zainteresowanie już wcześniej, więc wpisuję je od razu na listę - wszyscy narazie ze znakami zapytania. Myślę, że mamy jakieś 10 miejsc do dyspozycji. Osoby, które były poprzednio muszą teraz wziąć ze sobą jedną nową osobę :).


Lista podstawowa:
1. Ania W.?
2. Nina W.?
3. Robert M.?
4. Ada M.?
5-7 trzy osoby z Chojnic
8. Bogusia P.?
9. Harry?

Lista rezerwowa:
1. Marzena K-K. + 1 osoba
2. Hania G.
3. Asia S. + 1 osoba

Na czuja zostały ze dwa-trzy miejsca (bo coś się zapewne poprzesuwa osobowo), więc jak kto chętny, to proszę informować!

Wyjazd do Edynburga 2010 zyskuje sobie niniejszym status wyjazdu nr. 17

Edit: w związku z dużym zainteresowaniem, utworzyłem też listę rezerwową. Osoby z listy rezerwowej będą dołączane do listy podstawowej jeśli tylko ktoś z podstawowej się wykruszy (nie mamy też jeszcze ostatecznego potwierdzenia liczby miejsc, jaką będziemy dysponować na Edynburg).

Co decyduje o kolejności?

1. Nowy uczestnik (nigdy nie był wcześniej z nami w UK w tym celu)
2. Stary bywalec ze zwerbowanym przez siebie nowym uczestnikiem
3. Kolejność zgłoszeń

Etykiety: ,

4 Comments:

At 11:44 AM, Anonymous Anonimowy said...

Tak Tak Tak!!!
Ada

 
At 10:07 AM, Anonymous Anonimowy said...

Harry, widzę, że są jeszcze wolne miejsca. Ja jestem zawsze chętna do wyjazdu.
Hania ze Świecia

 
At 11:58 AM, Anonymous Anonimowy said...

Harry, proszę uwzględnij mnie też na liście chętnych na ten wyjazd misyjny i jeszcze jedna osoba ze mną by chciała poleciec.
Asia Stark

 
At 1:05 PM, Blogger Harry said...

Asia S., wpisałem Cię na listę rezerwową - a kim jest ta dodatkowa osoba od Ciebie?

 

Prześlij komentarz

<< Home