wtorek, listopada 18, 2008

OT: Prawie jak Bill Cosby


Zrobiłem sobie test osobowości Myers-Briggs w najprostszej wersji.

Wyszło mi, że jestem typem osobowości ENFP. :)

Cóż to oznacza?

Otóż jestem typem Idealistycznego Zwycięzcy - m.in. wpisałem się w grupę 2-3% populacji ludzkiej (dobrze, że się jeszcze w ogole wyrobiłem w ramach homo sapiens), jestem pełen pasji do robienia nowych rzeczy i angażowania się w nowatorskie projekty (a ten blog i misje to niby jak nazwać? :)), jestem entuzjastyczny, mam łatwość wyrażania swoich emocji i przekonań. Oprócz tego, dowiedziałem się, że jestem indywidualistą z niezwykłymi mocami działania intuicyjnego, dobrze czuję się wśród ludzi, na których potrzeby jestem niezwykle wyczulony.

Śmiejecie się już? :))

Do tego pakietu otrzymałem również listę preferowanych zawodów, w których najlepiej bym się sprawdził. Dowiedziałem się więc, że powinienem być kimś w rodzaju, psychologa, doradcy, ewentualnie dziennikarza, pracownika społecznego, a w wolnej chwili mogę się rownież zająć organizacją fitnessu (do tego chyba jeszcze nie doszedłem, a przydałoby się). Wieczorami mógłbym dorabiać jako komediant lub aktor, w weekendy - spisując jako reporter szczegóły swojego bujnego życia.

LOL :).

I najlepsze na koniec. Oto znane osoby, które mają taki sam profil osobowości: amerykański pisarz Mark Twain, brytyjski pisarz Charles Dickens, a z ludzi nam współczesnych Oprah Winfrey i Bill Cosby.

No minkę Cosby'ego (tą z ustami w ciup i podniesionymi brwiami) już mam opracowaną - teraz czas na więcej :).

Kwestionariusze osobowości - najlepszy sposób na to, by poprawić sobie samopoczucie w chmurny dzień w połowie listopada :). Polecam.

Etykiety:

1 Comments:

At 11:56 AM, Anonymous Anonimowy said...

Super sprawa. Od razu mi sie moja osobowosc bardziej podoba:D. Jestem ENFJ :D

Pozdro z Soton.

 

Prześlij komentarz

<< Home