poniedziałek, września 29, 2008

Silna grupa z Pruszcza Gdańskiego

Rozmawiałem wczoraj z pastorem Mirkiem z Pruszcza Gdańskiego i dowiedziałem się o znakomitym pomyśle na lato. Otóż, Mirek wraz z grupą ludzi od siebie z kościoła chcą pojechać na misję do Newton Aycliffe.

Wcale mnie to nie dziwi w świetle dobrych przyjaźni, które powstały kiedy grupy stamtąd były w naszych okolicach.

Rozmawialiśmy wstępnie o grupie do 10 osób + ja. Terminów jeszcze nie ma, ale będę informował na bieżąco. Myślę, że byłoby super wysłać w lecie grupę pruszczańską (ze mną) oraz grupę młodzieżową z Gdańska (beze mnie).

2 Comments:

At 2:32 PM, Anonymous Anonimowy said...

czemu tylko 10 osob ich bylo w Polsce 19 osob !!!
Asia B

 
At 3:01 PM, Blogger Harry said...

Młodzież (z Gdańska) ma jechać do tamtejszej młodzieży, a dorosli - do dorosłych :). Podejrzewam, że liczby mogą się zgadzać z liczbami przyjazdowymi.

 

Prześlij komentarz

<< Home