środa, marca 12, 2008

Firmy zatrudniające największą liczbę Polaków w Doncaster

W życiu chrześcijanina nie ma przypadków, więc wcale się nie zdziwiłem, kiedy dzisiaj do południa wpadłem na listę największych pracodawców w Doncaster (znalazłem ją na nowym i prężnym serwisie Michała Ufniaka, warto spojrzeć).

Oto firmy, które znalazłem:

B&Q

Cooper Lighting and Security Ltd

EMMS & Sons Ltd

EWS Railways

Hepworth Building Products

IKEA Distribution Centre

Montracon Ltd

Omega Plc

Polypipe Building Products

Wincanton Logistics

Ciekawe, jak wiele z nich zatrudnia Polaków, prawda?

Przyznam, że mnie te nazwy niewiele mówią (no może poza Ikeą), ale naszła mnie chętka, żeby sprawdzić, czy nie udałoby się dotrzeć do tych pracodawców z informacją, jak wiele dobrego się dzieje w ramach ICCD dla społeczności polskiej w Doncaster i okolicach. Może ktoś z pracodawców mógłby się z nami spotkać podczas następnego wyjazdu misyjnego, umożliwić nam 15-minutowe spotkanie z polskimi pracownikami na jednej ze zmian i/lub zgodziłby się wywiesić jakieś materiały informacyjne?

Nigdy nie wiemy, zanim nie spróbujemy, prawda? ;)

Gdyby zatem ktoś z Was, czytających tego bloga, miał informacje na temat tego, do KOGO konkretnie w tych firmach uderzać (bo może akurat w jednej z tych frim pracujesz Ty, albo ktoś z rodziny/znajomych), dajcie mi cynk pisząc na adres: nawyspy@yahoo.pl

Fajnie byłoby znaleźć nowy sposób docierania do naszych rodaków w Donku! :)

Etykiety:

1 Comments:

At 1:22 PM, Anonymous Anonimowy said...

Hi there Dear, are you really visiting this web page on a regular basis, if
so then you will without doubt obtain good experience.


Here is my website ... cellulite treatment reviews

 

Prześlij komentarz

<< Home