piątek, grudnia 11, 2009

Wyjazd 19: Doncaster 21-26 kwietnia, 2010

Z największą przyjemnością, wraz z mieszkającą w Doncaster Bogusią Polak, informuję o terminie 19. już wyjazdu misyjnego, który odbędzie się w terminie:

21-26 kwietnia, 2010 (czwartek-wtorek)

Nie trzeba specjalnie wielkiej spostrzegawczości, aby zauważyć, że wyjazdy nr. 18 (Gorsley) i nr. 19 (Docaster) są prawie w tym samym terminie.

Liderem wyjazdu nr. 18 będę ja (Harry), a lidera wyjazdu nr. 19 przedstawię w najbliższym możliwym czasie :)

W obu przypadkach, bo dla niektórych osób jest to ważna informacja (ze względu na dogadanie się w jęz. angielskim) - będziemy spali u brytyjskich gospodarzy (zapewne jakoś parami).

O ile w przypadku wyjazdu do Gorsley chciałbym widzieć praktycznie tylko nowe osoby, co do wyjazdu do Doncaster obowiązuję dotychczasowa zasada 50/50, czyli połowa "nowych" i połowa "nienowych".

Maksymalna liczba osób w grupie misyjnej:

Wyjazd nr 18 Gorsley: 6 osób plus lider
Wyjazd nr 19 Doncaster: 8 osób plus lider

Niniejszym można się wstępnie zgłaszać!! (bez zobowiązań, ale kto pierwszy, ten... pierwszy) :)

Sposoby zgłaszania się: wpis w komentarzu do tego posta na blogu lub osobiście u mnie.

Etykiety: ,

2 Comments:

At 10:46 AM, Anonymous Anonimowy said...

Cześć Harry, zgłaszam swoją gotowość do Donka. Mam również nową chętną osobę od nas z kościoła - Brata Piotra K.
pozdrawiam, Ada

 
At 2:56 PM, Anonymous Anonimowy said...

Czesc Harry, ja również jestem gotowa na wyjazd do Donka,

pozdrawiam, Hania ze Świecia

 

Prześlij komentarz

<< Home