środa, września 03, 2008

W oczekiwaniu...


Mam nadzieję, że pastor Mirek z Pruszcza napisze podsumowanie roboczej wizyty gości z Newton Aycliffe na budowie ich kaplicy w poprzednim tygodniu i okrasi je zdjęciami.

Czekam również na zdjęcia i absolutnie topowy filmik, nakręcony przez naszych gości.

Na dniach ma się odezwać również ktoś z Polaków w Southampton w sprawie możliwości/chęci ewentualnego zapoznania się bliżej pomiędzy naszymi służbami.

Pozostaję zatem w pełnym spokoju oczekiwaniu. Na to co dobre warto poczekać :).

PS. Mam tylko nadzieję, że wszyscy uczestnicy październikowego wyjazdu nr. 9 do Doncaster nie czekali i zmienili rezerwacje. Wiem o Robercie B., Adzie i Hani, Łukaszu, Marzenie, dzisiaj rano dzwoniła do mnie Grażynka. Jeśli ktoś się ociąga - niech przestanie! :)

1 Comments:

At 8:30 PM, Anonymous Anonimowy said...

na mojej stronie na facebooku mam 120 zdjec z ich pobytu w Polsce
A Brzezinska

 

Prześlij komentarz

<< Home