wtorek, marca 18, 2008

Wstępny skład grupy na wyjazd nr. 5

Po naszym niedzielnym spotkaniu (jak również po tym, jak w sobotę rozmawiałem z Hanią i Adą), kształtuje się skład naszej grupy na wyjazd do Doncaster na długi majowy weekend. Póki co, wygląda on tak:

1. Bogusia (Doncaster)
2. Karolina (Doncaster - chciałbym, żeby na te kilka dni zamieszkała z nami w Balby)
3. Grażynka
4. Basia
5. Hania (ze Świecia nad Wisłą)
6. Ada (ze Świecia nad Wisłą)
7. Dorotka
8. Ania
9. Łukasz
10. ja

Deklarowali się wstępnie również Marcin i Daniel i mam nadzieję, że jakoś zasilą naszą grupę w najbliższym czasie.

Kolejne spotkanie przygotowawcze będziemy mieli w niedzielę 30 marca o godz. 17:00.

Etykiety:

2 Comments:

At 4:49 PM, Anonymous Anonimowy said...

A noz widelec i nam sie uda w koncu spotkac! Pozdrawiam Maja (Doncaster)

 
At 2:42 PM, Blogger Harry said...

Hej Majka,

A jestes wtedy w Donku? Pewnie, ze chetnie bysmy sie spotkali. Wrzuc mi w mailu Twoj nr gg, bo mi ksiazka kontaktowa na gg poszla z dymem :). Pozdrawiam!

 

Prześlij komentarz

<< Home