wtorek, czerwca 19, 2007

"Muszą zapytać Taty"

Miałem przyjemność spotkać się na krótko w niedzielę z Irkiem, który obecnie, wraz z siostrą mieszka i pracuje w przepięknym Enniskilen w Irlandii Północnej. Mieliśmy świetny czas :).

W trakcie rozmowy Irek użył pewnego sformułowania, które bardzo zwróciło moją uwagę. Otóż powiedział, że nauczyli się z siostrą tego, że w ważnych sprawach swojego życia "muszą zapytać Taty" (co oznacza, że modlą się o Boże prowadzenie).

Bardzo mi się podoba takie podejście! Wszyscy musimy się uczyć pytać się Taty o różne sprawy naszego życia. Jestem pewien, że to nie był mój ostatni kontakt z Irkiem w sprawach misyjnych.

PS. Dla ciekawych: Marek z Edynburga odpisał na mojego maila. Wraca po urlopie 9 lipca i wtedy wracamy do tematu. Jak często tutaj pisuję w takich sytuacjach: "Dzieje się!" :)

Etykiety: ,

1 Comments:

At 5:37 PM, Anonymous Anonimowy said...

Witam!
Rzeczywiście jest tak, ze w kazdej istotnej dla naszego zycia sprawie rozmawiamy z Tata. Tak bylo z moim wyjazdem do Enniskillen. Zanim gdziekolwiek sie ruszyłem "przekleczałem" cztery miesiace w oczekiwaniu na odpowiedz: najpierw czy w ogole mam wyjezdzac a nastepnie gdzie mam jechac. O tym, jak Bog mnie prowadzil z Gdanska do Enniskillen i co sie pozniej dzialo (a sie dzialo, ze ho!ho!) zamierzam opowiedziec w mojej ksiazce, ktora mam nadzieje wraz z moja ukochana siostra - towarzyszka i swiadkiem naprawde cudownego Bozego dzialania i prowadzenia napisac. Ufam, ze do konca roku uda mi sie zredagowac material wyjsciowy i od stycznia 2008 bedziemy mogli spokojnie zaczac opisywac to, co nasz Tato dla nas zrobil i nadal robi.
Tymczasem, korzytajac z uprzejmosci tworcow tego blogu, pozwole sobie wysłac pytanie "w eter" czy w Belfascie dziala jakakolwiek grupa czy zbor chrzescijan, lub czy tez sa "pojedynczy" chrzescijanie, ktorzy tak, jak ja z siostra szukaja kontaktu z innymi wierzacymi Polakami? Wszelkie info na ten temat prosze slac na @dres: is74@wp.pl Goraco pozdrawiam Zborowinikow z Menonitow:) ireneusz

 

Prześlij komentarz

<< Home