poniedziałek, czerwca 18, 2007

Impresje z Anglii - część 2: Miejsca

Mój rekonesans w Anglii zaprowadził mnie również w miejsca, które poznawałem po raz pierwszy. Oto kilka zdjęciowych impresji:

Na zdjęciu powyżej: jedna z niepozornych uliczek spokojnego i dość jednak rozległego na swoje 30 tys. mieszkańców Newton Aycliffe.

Na zdjęciu powyżej: a to chyba budynek władz miasteczka Bishop Auckland (ale przyznaję, że nie sprawdzałem - jeśli ktoś ma dokładniejsze dane, to niech mnie poprawi :)).

Na zdjęciu powyżej: Darlington nie tylko robi wrażenie największego miasteczka w okolicy, ale też, z tego co słyszałem, jest tutaj najwięcej Polaków (ok. 5 tys?).

Na zdjęciu powyżej: Rynek w Durham. Tutaj właśnie spotkaliśmy się z Jackiem i Witkiem.

Na zdjęciu powyżej: Katedra w Durham. Monumentalne wrażenie.

Na zdjęciu powyżej: Budynek college'u w Doncaster. Od następnego roku akademickiego będą się tu również odbywać zajęcia uniwersyteckie.