sobota, czerwca 16, 2007

Impresje z Anglii - część 1: Ludzie

Z dużą wdzięcznością wspominam ten kilka dni w poprzednim tygodniu, które spędziłem w Newton Aycliffe, Bishop Auckland, Darlington, Durham (wszystko północno-wschodnia Anglia), a poprzednią niedzielę w Doncaster (hrabstwo Yorkshire).

Długo by pisać o wszystkim (ciekawych zapraszam na maila: nawyspy@yahoo.pl), więc może niech zdjęcia posłużą za tysiąc słów :). Część 1 zatytułowałem "Ludzie". Teraz kiedy przeglądam zdjęcia, widzę, że w sumie nie zrobiłem fotek tylko kilkorgu z osób, z którymi się spotykałem: Ewie, Mai i Sylwkowi, z którym spędziłem dużą cześć dnia w Doncaster. Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja.


Na zdjęciu powyżej: Marie Oswald, szefowa departamentu społecznego w college'u technicznym w Aycliffe (w środku), oraz Peter (po lewej) nauczyciel angielskiego 11-letniego polskiego ucznia. Mamy nadzieję zaprosić ich oboje (wraz z polskimi uczestnikami kursów języka angielskiego) na piknik pod koniec Tygodnia Polskiego.


Na zdjęciu powyżej: Kamila - pracuje w miejscu, gdzie można znaleźć najlepsze lody w okolicach Newton Aycliffe. Może uda się namówić właścicieli tej lodziarni, aby udostępnili nam to miejsce na jeden z lipcowych wieczorów?


Na zdjęciu powyżej: Bartek (z lewej) i Jarek - udało mi się z nimi spotkać dosłownie kwadrans przed ich wyjściem do pracy.


Na zdjęciu powyżej: Rafał - właściciel samochodu, którego nie mogłem nie zauważyć, kiedy umawialiśmy się "w okolicy ulicy" ;).

Na zdjęciu powyżej: Szymon z córką i mamą.

Na zdjęciu powyżej: Marcin (po lewej, kapitan polskiego zespołu piłkarskiego) i Irek, który w wolnym czasie maluje anioły i gargole. Te drugie zacząłem zauważać na budynkach dopiero po spotkaniu z Irkiem ;).

Na zdjęciu powyżej: pierwsza i trzeci od lewej to Christine i Stewart Brown z Aycliffe CLC - moi kochani gospodarze. Dwaj gentlemeni obok nich to Witek (Victor) i Jacek (Jack), którzy oprowadzali nas po Durham. Szkoda, że na zdjęciu nie zmieścił się Adam - mam nadzieję, że ze zdrowiem jest już lepiej!

Na zdjęciu powyżej: moi gospodarze z Aycliffe CLC: Stewart Brown, pastor John Greenow i Chezz Cherrie.


Na zdjęciu powyżej: pastor Grayson Jones z kościoła ICCD w Doncaster.

Na zdjęciu powyżej: Sarah i David Sharpe oraz pastor Grayson z córką.

Przejrzałem uważniej plik ze zdjęciami i nie mogę uwierzyć, że NIE mam zdjęcia z Sylwkiem - Sylwek, było strzelić sobie fotkę choćby w czasie jazdy na lotnisko! Następnym razem się tak łatwo nie wywiniesz :).

Etykiety: ,

1 Comments:

At 11:12 PM, Blogger KDM said...

Harry, syper sie czyta te relacje. Musze ci powiedziec ze wlasnie zdalem sobie sprawe ze znam JOhna Greenow- on byl w Polsce na misjach jak pracowalem z Tomkiem w Gdansku. Swiat bardzo maly!!! Widac jak owocny czas miales! SUPER. Poludnie z TOBA!

 

Prześlij komentarz

<< Home