piątek, lipca 25, 2008

Bilety za 311 pln

Właśnie dzisiaj rano nabyłem bilety na wyjazd nr. 9 do Doncaster (liniami Wizzair) w terminie 22-27 października, 2008. Ze wszystkimi opłatami, bagażem nadawanym i opłatą manipulacyjną zapłaciłem 311 pln, więc uważam, że cena jest nadal dobra.

Jeżeli ktoś ma wewnętrzne przekonanie, że powinien jechać (i rozmawiał już ze mną na ten temat), to niech kupuje bilet.

Lista osób na wyjazd nr. 9, które mają już bilety:
1. Robert B.,
2. Robert M.,
3. Łukasz J.
4. Ada
5. Grażynka
6. ja

Edit: Ada ma przecież bilet!
Edit 2: Grażynka ma już bilet.

Mamy zatem narazie 6 osób plus Bogusia, to siedem z dwunastu miejsc mamy już obsadzonych. Z tego, co pamiętam na liście rezerwowej są Maciek Sz./Ania Sz., Hania, Dorotka, Daniel i Mirella, a wczoraj zgłosił się Piotrek W.

Tak jak wspominałem wcześniej, będę chciał następne 7-10 dni przeznaczyć na rozmowy z osobami, które jeszcze nigdy na takim wyjeździe nie były. Na podstawie tego, ile nowych osób zdecyduje się do nas dołączyć - resztę, do 12 osób będziemy uzupełniać z listy rezerwowej.

Etykiety:

2 Comments:

At 1:45 PM, Anonymous Anonimowy said...

Ale ja też mam już bilet!!! :-).

Ada

 
At 2:43 PM, Blogger Harry said...

To trzeba mówić :)).

Myślę, że do 4 sierpnia osoby spoza listy podstawowej powinny się jeszcze wstrzymać z biletami (Ci co nie kupili jeszcze oczywiście), bo chciałbym, żeby dołączyło do nas jak najwięcej nowych osób, a później to już - kto chce :). Będzie ok?

 

Prześlij komentarz

<< Home