środa, czerwca 18, 2008

OT: Nic mnie ostatnio tak nie wycisza...

... i nie uspokaja, jak oglądanie rozgrywek krykieta. Serio :).


Znalazłem bardzo interesujący serwis, w którym można znaleźć skróty (bo całych meczów to bym jeszcze chyba jednak nie zniósł) wielu rozgrywanych obecnie test-meczów. Mówiąc skróty, mam na myśli cztery-pięć plików, po 20-25 minut każdy, bo test-mecze często trwają nawet po 3-4 dni! :). Ale z przerwą na lunch, herbatę i (jeśli spadnie) deszcz ;).

Zasady gry z grubsza znam, ale jakoś do tej pory nie bardzo kibicowałem żadnemu zespołowi. Może się teraz przekonam do Indii Zachodnich (oglądam ich mecz z Australią)?

Szczególnie interesują mnie spin bowlerzy - to jak ci goście są w stanie podkręcić piłkę, która odbijając się od ziemi nabiera zupełnie innej prędkości i kątu lotu, jest po prostu niesamowite! Też bym tak chciał ;).

Anyway, gdybyście chcieli mnie poprzeć, może zrobimy sobie takie oto koszulki na lato? Co sądzicie? :)

Etykiety: