wtorek, marca 25, 2008

Znakomity blog Raya Comforta

Jeden z najbardziej znanych propagatorów osobistej ewangelizacji, Nowozelandczyk Ray Comfort od jesieni poprzedniego roku prowadzi własnego bloga. Mimo, że w języku angielskim - serdecznie polecam.

Więcej na temat służby Raya można poczytać na stronie Way of the Master.

PS. Jednocześnie dziękuję "Anonimowemu" (zdaje się z okolic Manchesteru) za przekonanie mnie do usunięcia opublikowanego wcześniej w dniu dzisiejszym posta. Rzeczywiście nie doczytałem szczegółów - w tej sytuacji wstrzymam się od promowania zjawiska, o którym pisałem. Dziękuję.

Etykiety:

4 Comments:

At 11:05 PM, Anonymous Anonimowy said...

Prosze bardzo :) Z perspektywy Polski kilkaset kilometrow odleglosci to nadal okolice Manchesteru:) Ale my tu w UK jak w jednej duzej wiosce :) pozdrawiamy z okolic...

 
At 11:19 AM, Blogger Harry said...

:). To nawet nie kwestia perspektywy z Polski, ale sitemeter, ktorego mam zainstalowanego na blogu pokazuje mi Was właśnie jako "Manchester". A Wy chyba tak bliżej Newcastle, co panocku? ;)

 
At 11:41 AM, Anonymous Anonimowy said...

pudlo, nie ten kierunek :) cos kiepski ten sitemeter...

 
At 2:27 PM, Blogger Harry said...

Hmm, zaintrygowałeś (-łaś) mnie teraz. Sitemeter mówi tak: "IP: 92.6.31.# (Carphone Warehouse Broadband Services)" - to się chociaż zgadza?

Przedstawisz się? Może być w mailu (nawyspy@yahoo.pl), tajemniczy postujący ;). Pozdrawiam!

 

Prześlij komentarz

<< Home