niedziela, listopada 04, 2007

Harrogate, do you copy?

Odezwałem się właśnie mailowo do dwojga ludków z Harrogate (północne Yorkshire), z którymi mam zamiar zgadać się odnośnie udziału w grudniowym wyjeździe do Newton Aycliffe.

Kto wie, może miałbym nawet wobec nich dalsze plany? :)

Ale do tego potrzebuję, moi drodzy Harrogate-cianie, żebyście tutaj, na blogu dali mi znać, jak tylko otrzymacie tego maila. Próbowałem się już do Was dobić w sierpniu, ale jakoś nam nie wyszło. Może teraz? Mam nadzieję, czekam na wpis tutaj i maila zwrotnego.

4 Comments:

At 2:45 PM, Blogger Unknown said...

hey:) dopiero dzis otrzymalismy tego maila... dzieki!!! jestesmy bardzo chetni do pomocy!!!

 
At 7:13 PM, Blogger Harry said...

Hej, no wreszcie jestescie :). Super, to czekam teraz tylko na maila zwrotnego i... dzialamy! Tym bardziej, ze zostalo calkiem niewiele czasu do poczatku grudnia, prawda?

Pozdrowienia :).

 
At 6:31 PM, Blogger Unknown said...

Chwala Bogu ze cos rusza na naszych terenach,,, modlilismy sie o to!!! Bog jest dobry!!! chce dodac ze jest nas teraz wiecej,,,,jak narazie chetnych do przylaczenia jest pieciu wierzacych:) prosimy o bardziej szczegolowe informacje na temat tej misji:)
z Panem Bogiem!!!

 
At 7:16 PM, Blogger Harry said...

Hej, napiszcie do mnie na maila na adres: nawyspy@yahoo.pl, bedzie latwiej rozmawiac. Wrzuccie jakies informacje ile/ilu Was jest, co robicie, skad (z Polski) jestescie, etc.

Czekam na maila! :)

 

Prześlij komentarz

<< Home