piątek, kwietnia 03, 2009

Data wyjazdu nr. 14 (Doncaster)

Wczoraj po południu pojawiła się proponowana data wyjazdu nr. 14 do Doncaster.

Ze względu na to, że Wizzair w rozkładzie jesiennym wprowadza zmianę w formacie lotów (wyloty/powroty będą teraz we wtorki, czwartki i soboty rano), uzgodniliśmy z Bogusią i ICCD następującą propozycję terminu:

8-13 października, 2009
(czwartek-wtorek)


Zdaję sobie sprawę, że to aż pięć dni na miejscu (w tym praktycznie cztery robocze, licząc powrót we wtorek ok południa do Gdańska), więc pytanie do osob zainteresowanych tym akurat wyjazdem.

Co robimy? Zostawiamy format czwartek-wtorek? Co sądzicie?


(13)

Etykiety: ,

6 Comments:

At 5:50 PM, Anonymous Anonimowy said...

Jestem za!!!! Harry możesz mnie na listę??? Pozdrawiam, Ada

 
At 5:51 PM, Anonymous Anonimowy said...

oczywiście wpisać ....
Ada

 
At 8:34 PM, Blogger Harry said...

Ada, ale Ty byś już musiała być liderem tego wyjazdu, zważywszy na swoje misyjne doświadczenia :). Wchodzisz w to? ;)

 
At 8:34 AM, Anonymous Anonimowy said...

Zaskoczyłeś mnie... Myślisz, ze dam rade? W sumie z Bogiem wszystko jest możliwe. Zgadamy się na gg.
Ada

 
At 8:02 AM, Anonymous Anonimowy said...

Cześć Harry. Jestem chętna na wyjazd do Donka. Pamiętaj o mnie przy kompletowaniu zespołu.
Pozdrawiam, Hania ze Świecia

 
At 2:25 PM, Anonymous Anonimowy said...

ja też chceeeee!!!!bardzo chce!!!
Dorcia ;)

 

Prześlij komentarz

<< Home